Truputis amerikietiško vintažo, gabalėlis japoniškos grafikos, žiupsnelis britiško gyvenimo būdo. Ir štai turime Superdry – jaunatvišką, veržlų, drąsų, inovatorišką. Jam nesvetimas įvairiapusiškumas – Superdry nesileidžia spraudžiamas į rėmus, tačiau išlieka smulkmeniškas detalėms. Taip, toms pačioms, kurios suteikia išskirtinumo ir visas galimybes neišnykti pilkoje minioje.
Kada, kur, ką?
Po kelionės į Tokiją gimusi idėja sukurti „ateities klasika“ tapsiantį prekės ženklą 2003 m. virto realybe. O dar tiksliau – tikra britiškos mados sėkmės istorija. Evoliucija: nuo 5 vyriškų marškinėlių iki didelio masto sezoninių kolekcijų ir vyrams, ir moterims.
Šiandien prekės ženklas Superdry apima drabužius, avalynę, aksesuarus ir kosmetiką. Per 12 gyvavimo metų jis tapo žinomas tarptautiniu lygmeniu – iki šiol steigiamos parduotuvės, prekiaujančios Superdry prekėmis įvairiuose pasaulio kampeliuose (46 šalyse). Kalbant ne tik apie stacionarią, bet ir internetinę prekybą, skaičiai tampa dar įspūdingesni – kompanija sėkmingai prekiauja savo gaminiais daugiau nei 100 valstybių.
Paskutiniaisiais metais įmonė sutelkė dėmesį į sportui skirtų prekių kūrimą ir pristatymą: 2014 m. rudenį pasirodė Superdry Snow (drabužiai skirti slidžių ir snieglenčių sportui), o 2015 m. – vasariška Superdry Sport kolekcija.
Superdry produkcija išsiskiria medžiagų kokybe, unikaliomis detalėmis, rankomis pieštais grafikos elementais ir stilių įvairove, todėl yra tokia populiari visame pasaulyje. Ką jau kalbėti apie gebėjimą tapti savotišku įžymybių stiliaus kultu.
Kas nešioja?
Apibrėžti tipinę Superdry auditoriją būtų sunku. Gal ir ne visai tikslinga. Šiam prekės ženklui kur kas labiau aktualus tavo požiūris, o ne amžius. Juk skaičius pase jaunatviškumui neturi jokios įtakos. Svarbiausia, kaip jautiesi, kiek drabužis ar aksesuaras tau yra reikšmingas siekiant atskleisti savo asmenybę, koks tavo santykis su kokybišku ir apgalvotu produktu. Nes būtent toks ir yra Superdry.
Šio prekės ženklo gaminiais papildyti savo stilių nevengia ir pasaulyje puikiai žinomi žmonės, tokie kaip Nicole Scherzinger, Gwen Stefani, Selena Gomez, Mila Kunis, Bradley Cooper, Cara Delevingne, Zac Efron ir kt.
Akiniai Superdry – išskirtinis akcentas
Superdry gali pasigirti ypač stilinga optine kolekcija – akinių rėmeliais ir akiniais nuo saulės. Jie puikiai atspindi tai, ką siekia perteikti šis jaunatviškas prekės ženklas – laikui nepavaldžią eleganciją. Nuo katės akių iki retro stiliaus pėdsakų – akinių dizainas pasižymi netikėtumo prieskoniu, leidžiančiu atrodyti šiuolaikiškai, bet išskirtinai.
Mažytės detalės akinių kampučiuose, originalumo nestokojančios akinių kojelės, skoningi spalvų deriniai – rodos, šių akinių dizaine nelieka nieko neapgalvoto.
Turbūt neveltui šiandien Superdry yra laikomas vienu labiausiai įkvepiančių ir novatorišką gyvenimo būdą propaguojančių prekės ženklų mados industrijoje.